Friday, March 26, 2010

PERMATA HIJRAH PRODUK MATA ANDA



Permata Terapi Untuk masalah sakit kepala, Melegakan kepenatan pada mata,masalah penglihatan yang kabur,membantu perjalanan darah menjadi lebih lancar pada saraf.

Penawar Terapi Pearl Extract V NOT100102099K

Masalah Rabun Dekat Dan Jauh Peringkat Awal. Mengurangkan “POWER” Kaca Mata Dan Mencairkan Selaput Lendir Dengan Izin Allah.

Penawar Terapi Pearl Extract III & IV ( Day & Night) NOT100102097K & NOT100102098K

 Masalah Rabun Malam, Masalah Rabun Ayam, Masalah Silau Mata Yang Serius, Masalah Urat Saraf Yang Serius, Masalah Glukoma Yang Serius, Masalah Kornea Mata, Masalah Retina Rosak, Masalah Kornea Rosak, Masalah Kornea Koyak, Masalah Katarak Yang Serius, Masalah Saluran Air Mata Tersumbat, Masalah Kekeringan Air Mata, Masalah Mata Yang Sangat Letih, Masalah Rabun Dekat Dan Jauh Yang Serius, Masalah Rabun Yang Disebabkan Oleh Kencing Manis Yang Serius, Mengurangkan Power Kaca Mata Dan Mencairkan Selaput Lendir Yang Tebal Di Dalam Mata Dengan Izin Allah Insyallah. Dan Tidak Berkaca Mata Lagi Insyallah. Black (For night use)Green (For day use)

 Terapi Pearl Extract II NOT100102093K

Masalah Rabun Malam, Masalah Rabun Ayam, Masalah Silau Mata Yang Lebih Serius, Masalah Urat Saraf Yang Lebih Serius, Masalah Glukoma Yang Lebih Serius, Masalah Kornea Mata, Masalah Retina Rosak, Masalah Kornea Rosak, Masalah Kornea Koyak, Masalah Katarak Yang Lebih Serius, Masalah Saluran Air Mata Tersumbat, Masalah Kekeringan Air Mata, Masalah Mata Yang Sangat Letih, Masalah Rabun Dekat Dan Jauh Yang Lebih Serius, Masalah Rabun Yang Disebabkan Oleh Kencing Manis Yang Lebih Serius, Mengurangkan Power Kaca Mata Yang Melebihi 400 Ke Atas Dan Mencairkan Selaput Lendir Yang Sangat Tebal Di Dalam Mata Dengan Izin Allah Insyallah. Dan Tidak Berkaca Mata Lagi Insyallah.


Penawar Terapi Pearl Extract I NOT100102096K

YANG TERBAIK! TERBUKTI!! Masalah Silau....Insyallah Ramai Yang Sudah Sembuh!! Masalah Katarak…INsyallah Ramai Yang Sudah Sembuh, Tanpa Pembedahan @ Rawatan Laser. Untuk Kegunaan Kepada Masalah Mata Yang Disebabkan Diabetis, Mengurangkan "POWER"- Cermin Mata…Ramai Yang Tidak Perlu Berkaca Mata Lagi…Insyaallah. Untuk Masalah Mata Yang PALING SERIUS




JAMALUDIN BIN OTHMAN Jamaludin Bin Othman 82,Kg Gelang Cincin, 85000 Segamat,Johor. Mula pakai kacamata dari tahun 2000 hingga 2008.Power kacamata adalah 250.Saya alami rabun dekat,jauh dan silau ketika memandu khususnya waktu malam. Mungkin kerana membuat tugas depan komputer 8 jam sehari.Disebabkan memerlukan kos yang agak besar untuk tambah power,maka saya mencuba produk spray mata Ainun Permata Hijrah dengan Alkali Mutiara berharga RM 189.90.Alhamdulillah,setelah guna secara istiqamah selama 1 bulan,kini saya tidak perlu lagi berkacamata dan penglihatan amat jelas termasuk memandu di waktu malam tanpa ragu-ragu.Pembacaan khutbah pun lancar meskipun tulisan jawi agak kecil. Syukran kepada pencipta penawar ini.

Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah OnlinePermata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online Permata Hijrah Online

No comments:

Post a Comment